Maciej Fornalczyk

fornalczyk
Maciej Fornalczyk

1. Ukończony kierunek studiów; rok ukończenia
Finanse i Bankowość / Zarządzanie finansami przedsiębiorstw, 2001

2. Funkcja pełniona w Kole
V-ce Prezes ds. Finansów

3. Ważniejsze projekty z Twoim udziałem

V Kongres CESSA "Nowoczesny Konsulting";

VI Kongres CESSA "Konsorcja i holdingi w polskich realiach gospodarczych"

VII Kongres CESSA "E-banking, e-commerce, plastikowy pieniądz".

4. W czym pomógł Ci Progress, czego się nauczyłeś?
Członkostwo w SKN Progress było dla mnie niesamowitą przygodą intelektualną i organizacyjną. Działając w Kole mogłem sprawdzić się jako organizator i moderator dyskusji. Moim zadaniem w Kole było zawsze zabezpieczanie spraw logistycznych i finansowych (zdobywanie sponsorów). Działalność ta dała mi wiedzę jak należy współpracować z profesjonalistami i jak kontaktować się z dużymi firmami. Strona praktyczna zdobywania sponsorów i działania dużych firm: „…najważniejsza jest sprawnie działający sekretariat…!”. Oprócz doświadczenia z pierwszego frontu, bardzo przydatne w mojej przyszłej pracy były referaty wygłaszane przez członków oraz dyskusje które potem ciągnęły się nawet i do późnych godzin … kończonych w „Bagdadzie”.

5. Twoja ścieżka kariery.
Od początku studiów pracowałem w firmie doradczej założonej przez moją Mamę – Prof. Annę Fornalczyk – „COMPER” Competition Development Center. Początkowo nie mogłem się angażować merytorycznie w prowadzone projekty. Z biegiem czasu zdobywałem co raz większą wiedzę, którą mogłem wykorzystywać w pracy zawodowej. Obecnie (styczeń 2006) jestem partnerem w spółce jawnej działającej pod firmą „COMPER” Fornalczyk i Wspólnicy, która kontynuuje działalność poprzedniej firmy i sukcesywnie umacnia swoją pozycję na rynku doradztwa antymonopolowego.

6. Rada dla studentów.
Myśleć, myśleć, myśleć, i jeszcze raz myśleć!!! Logiczne i analityczne myślenie oraz szybkie łączenie faktów jest kluczem do ciekawej i perspektywicznej pracy.

7. Czym dla Ciebie był Progress?
Sprawdzianem przed prawdziwym życiem zawodowymi możliwością eksperymentowania – byliśmy studentami.